Hitta svar på dina frågor här!

Orderfrågor

Hur vet jag att ni mottagit min beställning?

Som bekräftelse på att din order mottagits skickar vi direkt efter lagd beställning en orderbekräftelse till din e-post.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse

Om du är säker på att du angivit rätt e-postadress men inte mottagit någon orderbekräftelse kan det bero på teknisk fördröjning eller att bekräftelsen mot förmodan hamnat i din skräppost. Kontrollera din skräppost. Känner du dig fortfarande osäker? Tveka inte att kontakta vår kundtjänst, vi hjälper dig gärna.

Var är min order?

Vår leveranstid är 1-3 arbetsdagar, räknat från dagen efter du lagt din beställning. På DHL:s hemsida kan du spåra ditt paket med hjälp av ditt försändelse-ID.

Kan jag ändra leveransadress efter lagd order?

Ändringar i din leveransadress kan göras beroende på vilket betalsätt du valt samt hur långt din order kommit i leveransprocessen. Du är alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst för hjälp.

Köpet gick igenom med faktura som betalningssätt, kan jag ändra till kortköp i efterhand?

Har du genomfört din beställning och kommit till tacksidan går det tyvärr inte att byta betalsätt. Önskar du att makulera din order och lägga en ny beställning med ett annat betalsätt ber vi dig att kontakta oss. Vi hjälper dig!

Jag vill annullera min order, hur gör jag?

Kontakta oss om du önskar makulera din order. Under våra öppettider har vi möjlighet att göra ändringar fram tills dess att varan skickats från vårt lager.

Är mina uppgifter säkra hos Dear Sam?

All personuppgiftsbehandling sker i enlighet med dataskyddsförordningen (även kallad GDPR enligt EU-förordningen General Data Protection Regulation). Vi lovar att vi kommer att behandla alla personuppgifter med största försiktighet och ansvarsfullhet.

DearSam.se är öppet som vanligt utan avbrott. Läs vår respons på covid-19