đŸ’„ USE CODE SPRING30 AT CHECKOUT TO GET 30% OFF YOUR FAVORITE ITEMSđŸ’„

 

Hitta svar pÄ dina frÄgor hÀr!

Öppet köp, retur & reklamation

Öppet köp

Vi garanterar 14 dagars öppet köp för alla vÄra produkter. Om du inte Àr nöjd med de mottagna produkterna eller de helt enkelt inte uppfyllde dina förvÀntningar har du alltid 14 dagar pÄ dig att Ängra ditt köp. Kontakta oss innan du returnerar en vara.

Inramade produkter omfattas inte av öppet köp. LÀs mer under vÄra köpvillkor hÀr.

Hur returnerar jag?

Gör sÄ hÀr vid retur: Vid utövande av ÄngerrÀtten (öppet köp) betalar du sjÀlv returfrakten.

  • Om du vill Ă„ngra ditt köp ska du, innan Ă„ngerfristen löpt ut, kontakta oss per mail och ange ordernummer och returorsak samt vilka produkter som ska returneras.
  • AnvĂ€nd dig gĂ€rna av vĂ„rt Dear Sam emballage. Skulle du mot förmodan slĂ€ngt vĂ„rt emballage mĂ„ste det vara ett likvĂ€rdigt emballage som skyddar produkterna. LĂ€mna in till ditt lokala PostNord-ombud/servicestĂ€lle. Be att fĂ„ ett kvitto pĂ„ att returen Ă€r inlĂ€mnad. Spara kvittot.
  • SĂ„ fort vi behandlat och godkĂ€nt din retur kommer en returbekrĂ€ftelse skickas till den e-postadress som du anvĂ€nde vid ordertillfĂ€llet. Viktigt: Varan ska returneras i samma skick som den var i vid leverans till dig.

Reklamation

Dear Sam ger dig full ersÀttning i form av ny produkt nÀr det konstaterats ett tillverkningsfel. Det Àr viktigt att undersöka produkten noggrant nÀr den anlÀnder. Om en produkt Àr skadad eller pÄ annat sÀtt Àr felaktig nÀr anlÀnder bör en reklamation (om möjligt) ske inom 7 dagar frÄn mottagandet. Om tvist uppstÄr följer vi alltid AllmÀnna reklamationsnÀmndens rekommendationer. Kontakta oss sÄ hjÀlper vi dig vidare i ditt Àrende.

loading
loading
loading
loading
loading